SINT-MARTINUSOMMEGANG ASPER 04 JULI 2020.

De eeuwenoude Sint-Martinusommegang op zaterdag en de Sinte Marti op zondag  konden dit jaar niet doorgaan wegens de corona-regelgeving. Maar de traditie mocht niet verbroken worden.  Daarom zorgde het beschermcomité St.-Martinus  voor een waardevol alternatief:  een eucharistieviering in de St.-Martinuskerk op zaterdag 4 juli om 18 uur.  De betrokkenheid van de  parochiale verenigingen werd zichtbaar gemaakt door het opstellen van zeven vlaggen vooraan in de kerk.  Met een 70-tal aanwezigen gaven de parochianen  te kennen dat we  er voor elkaar zijn en dat we onze patroon toch hartverwarmend kunnen eren. De viering werd afgesloten met het St.-Martinuslied en de aanwezigen werden bedankt met het gekend bedevaartvaantje..

PAROCHIE ASPER – Sint Martinusommegangen, een traditie.

Ook enkele foto’s van de viering Anno 2020.