PAROCHIEBLAD NAZARETH – EKE

PAROCHIEBLAD – ABONNEMENTEN 2022

Vanaf eind september wordt opnieuw begonnen met het hernieuwen van de abonnementen op Kerk & Leven.
Wegens een stijging van de grondstofprijzen (prijs van papier is met 15 % gestegen), energieprijzen en distributieprijzen wordt de abonnementsprijs voor een gewoon abonnement 46 euro en voor een steun-abonnement 48 euro.

Dit blijft dus nog steeds minder dan 1 euro per week of minder dan de prijs van een postzegel.
Kerk & Leven benadrukt dat deze prijs enkel maar mogelijk is dank zij de inzet van de vele vrijwilligers.

PAROCHIEBLAD NIET ONTVANGEN – WAT TE DOEN ?

B POST laat aan Halewijn weten dat door personeelstekort de uitreiking van het parochieblad vertraging oploopt. Ze proberen deze voor Kerk & Leven te beperken tot 1 dag vertraging.

Kerk & Leven niet of te laat ontvangen? Of liep er iets anders mis? Meld het dan zo snel mogelijk. Bij voorkeur op woensdag of donderdag nadat de post bedeeld werd en Kerk & Leven er niet bij was.

Dit kan op verschillende manieren:
Bel of mail naar 09/385 85 31 of dewildepeil@skynet.be . Geef daarbij steeds uw naam en adres op en wij doen onmiddellijk het nodige om het nummer te laten nasturen. Opgelet: dit kan enkel voor het laatste nummer van het parochieblad.

Ga naar: www.kerkenleven.be/form/kerk-leven-niet-goed-ontvangen
Vul daar alle gegevens in. Het editienummer is 2222, uw abonneenummer en adresgegevens vindt u rechts bovenaan op een vorig parochieblad. Ook hier kan u enkel het laatste niet ontvangen nummer van het parochieblad laten nasturen.
Wil je het graag zelf doen, maar vind je nergens je abonneenummer? Bel hiervoor dan gerust naar 09/385 85 31 en wij helpen u verder.