PAROCHIAAL ETENTJE (Nazareth-Eke) van 28 FEBRUARI 2021

Onder een stralende zon mochten we jullie welkom heten bij onze take-away.

Aan alle 286 mensen die een maaltijd afgehaald hebben: DANK JE WEL!
Ook aan de mensen die een fles wijn, of een fles Cava besteld hebben: DANK JE WEL!

Met de hulp van onze traiteur hebben we alles coronaproof kunnen houden, én hebben alle leden van onze werkgroep en hun partner een taak op zich kunnen nemen.
Maar één ding hebben we wel gemist: het persoonlijke contact met jullie!

Het deed ons als werkgroep zeer veel deugd om nog diezelfde middag volgend opbeurend mailtje te krijgen:

“Echt proficiat voor de perfecte logistiek van het parochiaal gebeuren vandaag.
Uiterst vlotte service van allemaal vriendelijke mensen.
Mijn vrouwtje at de stoverij al en meldde me dat ze heerlijk was. Ik zal er over een ½ uurtje aan beginnen en verheug er me al op, want mijn vrouw heeft (voor alles) … een goede smaak, zeker voor haar partnerkeuze.
Nogmaals gefeliciteerd aan al deze onbaatzuchtige lui.
Indien ons virusje ons nog een paar jaren zou bezighouden… verwacht ik me op z’n minst 2 X per jaar naar dit adres terug te kunnen keren!”

Dit jaar hebben we, ondanks corona, voor beide parochies samen een mooie winst van 1.506 EUR. 2022 kan alleen maar beter worden!

Vele dankbare groeten vanwege de werkgroep: Kathy, Hilde, Greta, Willy, Roland, Marc, Marc & Paul.

Voorste rij van links naar rechts: Michèle, Willy, Kathy en Ann.
Achterste rij: Paul, Roland, Greta, Marc W., Luc, Hilde en Marc P.

De Pastoor was jammer genoeg niet aanwezig!

Voor meer foto’s van het Parochiaal etentje Take Away DRUK HIER.