EETFESTIJN 25 FEBRUARI 2018 NIEUWE PAROCHIE NAZARETH EN EKE

Het eetfestijn van de nieuwe parochie Nazareth en Eke was een schot in de roos.

Zondag 25 februari was er in het Centrum te Nazareth een feest van de Nieuwe parochie Nazareth en Eke. Meer dan 420 aanwezigen kwamen er gezellig eten in aanwezigheid van onze Pastoor Guy Claus. Hij werd vorig jaar benoemd tot parochieherder van Nazareth en zo kwam de Nieuwe parochie Nazareth en Eke tot stand. Een groep van optimistische vrijwilligers wilden iets nieuws organiseren en zo werd er een werkgroep geboren om met een nieuwe formule van start te gaan. Op het Menu stond er Kalkoen of zalm met gebakken krielpatatjes en vele groentjes. Het was een echte schot in de roos.
Zeer vele stralende en gelukkige mensen waren er en ze kijken al uit naar het volgende feest. Dank zij de vele helpende handen van medewerkers is het een groots succes geweest. Het mooiste cadeau voor onze pastoor..
We doen allen samen verder met vele nieuwe moed.

Druk hier voor de foto’s.