BEDEVAART NAAR OOSTAKKER

KWB NAZARETH-EKE – 01 mei 2022

Het is van 1 mei 2019 geleden dat we nog samen op bedevaart gingen naar Oostakker.
Opgelet dit jaar op een zondag, dus een andere volgorde.

Vertrek:
Te voet om 03.15 uur aan de kerk van Nazareth
Met de fiets om 06.15 uur aan de kerk van Nazareth
Of met de wagen!

Iedereen van harte welkom!
08.00 uur: koffie en 2 boterkoeken (5€/pp)
09.00 uur: rondgang kruisweg
09.45 uur: misviering in basiliek door E.H. Mark Soens

MET OKRA EKE NAAR OOSTAKKER-LOURDES op 4 mei 2022.

Hopend dat de coronapandemie zo goed als voorbij is (altijd voorzichtig blijven!!) willen we onze jaarlijkse bedevaart naar Oostakker-Lourdes opnieuw organiseren in de meimaand.

Daar de meimaand ook zeer gekend is als de Mariamaand, willen we graag op woensdag 4 mei 2022 deze traditie verder zetten. Om jullie zoveel mogelijk de kans te geven deel te nemen aan deze bedevaart besloten we opnieuw een eigen bus in te leggen die ons zo dicht mogelijk bij het bedevaartsoord zal brengen. Deze bus vertrekt om 13.30 uur op het Kerkplein in Eke.

In Oostakker-Lourdes gaan we al biddend langs de 15 kapelletjes van de Rozenkrans, om daarna aan de grot even halt te houden en in stilte al onze intenties achter te laten bij Onze-Lieve-Vrouw. Nadien kan iedereen die dit wenst ook nog een kaars aansteken.

Rond 15.15 uur worden we verwend met een koffie en een heerlijke wafel met slagroom in “Hotel De Lourdes”. Vertrek terug naar Eke rond 17.00 uur.

Wens je deel te nemen aan deze bedevaart, schrijf dan in vóór 25 april, liefst door storting van 20 euro op rekening BE90 8901 9400 0132 van OKRA-EKE met vermelding “Oostakker“ (of via uw contactpersoon). Bus, koffie of thee en wafel met slagroom zijn in de prijs inbegrepen.

Voor info en inschrijving: Rogge Willy 09/385 70 58 – 0470 59 65 71

Dit bericht is geplaatst in HOME. Bookmark de permalink.