BEDEVAART NAAR SCHERPENHEUVEL.

Op zondag 06 november 2022 gaan we op bedevaart naar Scherpenheuvel.

We vertrekken aan Eine (Station) rond 07.15 u., aan de kerk van Gavere rond 07.30 u., en op het plein aan de St-Pauluskerk te Petegem-Deinze om 08.00 u.
Rond 09.30 u. zijn we in Scherpenheuvel voor een grote jaarmarkt rond de Basiliek en bijhorende straten. Om 10.00 uur is er plechtige Hoogmis ter gelegenheid van de kaarsjesprocessie. Ons warm middagmaal gebruiken we in Scherpenheuvel en om 15.00 u. wordt het lof gezongen in de Onze-Lieve-Vrouwebasiliek. Nadien is er kaarsjesprocessie (in het teken van het kroningsjubileum en uit dankbaarheid) waarin nog steeds het beeld van Onze-Lieve-Vrouw van Scherpenheuvel wordt meegedragen. Deze processie gaat door het park en de straten rond de kerk, opnieuw naar de Basiliek met als afsluiter de gezongen Vespers. De kaarsjesprocessie vormt het einde van het bedevaartseizoen in Scherpenheuvel: “SCHERPENHEUVEL WAAR DE HEMEL DE AARDE RAAKT!!”

De prijs voor deze dag bedraagt 55 euro per persoon. (inbegrepen autobus, fooi chauffeur, warm middagmaal met soep, hoofdgerecht en dessert met water op tafel (andere dranken niet inbegrepen), teksten bedevaart).
Je kan dit storten als bewijs van inschrijving op rekeningnr. BE34 7374 2122 7290 met vermelding bedevaart Scherpenheuvel.
Voor alle informatie en inschrijvingen kan je terecht bij: Marc Perseyn – 09/385 57 31 –
0475/61 20 62.

Dit bericht is geplaatst in HOME. Bookmark de permalink.